azizak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yok hocam ofisleri de çalışanları da yerleri de istanbulda o numara kodu yurt dışı gibi duruyor da değil. yani 0850 ler 900 ler gibi bu da +31...gibi gidiyor.
hollanda gibi duruyor ama yok yani bu işi tr içinde tahsilatlar vergiler ile yapıyorlar. sms bağışı ne kadar resmi ise bu da öyle
Eğer dediğiniz şekildeyse, neden TR hatları değilde uzantıları yabancı seçilir ki? Türk numarası olsa herkes daha çok arar