Bende var hocam. Açtığım konulardan galeri v1e bakarsanız göreceksiniz. Yalnız ricam eğer işinize yarayacaksa bir yorum bırakın ki konu üste çıksın. Dilerseniz kurulumu ben yaparım. PMden bilgilerinizi vermeniz yeter.