1. film bence çok başarılı olmuş. Cem Yılmaz deyince makara muhabbet bekleyip değerlendiriyorsak yanlış. Sinema açısından değerlendirirsek, dram ve gerilimi gayet güzel vermiş.
2. film, maalesef. Konuyu bağlayamamış, onun yerine bir kaç toplumsal mesaj vermiş gibi gibi..