bugün izledim. cem yılmaz'dan uzun süredir beklediğim senaryo yine gelmemiş. 1. filmin senaryosına okey diyebilirimde 2. filmde hem senaryo hemde zaman yetersiz kalmış. hatta 2.film biraz "yaptık mı yaptık abi" demek için yapılmış sanki. konsept olarak evet farklı birşey denedin eyvallah'da abi, bizde bişeyler izlemek istiyoruz be. yavaş yavaş zihnimdeki "kaliteli film yapar" algısı uçmaya başladı.

Kaynak(Sözlük'te paylaştığım bir entry'dir. Sözlükte yazmak isteyen olursa diye link koyuyorum.):https://fenomensozluk.com/karakomik-filmler.html