Normalde tsk mehmetçiğe atıyordum adslerden sonra her ay bu ayda lösemiye atalım ama script değil amaç ihtiyacı olanlara paylaşırsan scripti sevinirim kolay gelsin iyi çalışmalar
bağışı sildim resmi gösteriş değildi amaç bağış yaptım faturasını atabilirim arkadaşa özelden