grknaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her birinin yorumlarını izledim 160 yorumun ortalaması 4.5 hocam. Birçok yorumda da güzel şeyler yer alıyor bence o kadar kötü olamazlar




Hocam bana küçük geldi şahsen. Hem 150 tl verecek olursam ilk olarak logitech g300s var kafamda. Fakat dediğim gibi kulaklıkta gerekmekte




Hocam markası ve markasına göre fiyatı pek hoşuma gitmedi sanırım 😂
markaya bakarsanız performans elde edemezsiniz, muhtemelen siz de performans değil marka arıyorsunuz

aldığım motospeed v30 mouse u 3 senedir kullanıyorum, aldığımda nova 3 tüm şuan lem-global arası geziyorum csgo'da
gerçekten kaliteli sensörleri olan bir mouse, bu fiyat aralığında rakibi olduğunu sanmıyorum
edit: ayrıca v30 modelinin rgb ışıklandırması çok başarılı, youtubedan izleyebilirsin