Eğer gümrükte Alibabaya özel bir uygulama yoksa sıkıntı olacağını sanmıyorum.
Bir hafta önce AliExpress üzerinden 45 adet ürün aldım. Vergisini ödeyip teslim aldım.
20 dolar üzerinden yüzde yirmi gümrük vergisi uygulanır dolar bazlı olarak ele alın. Üstüne gümrük çıkış ücreti vesaire eklenir. 25 dolara falan gelir size.
ASUS_Z01RD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Hocam ödeme yapıp teslim aldım derken gümrükten mi teslim alıyoruz bu ürünleri? Adrese mi geliyor?