Hafizyazar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uyanık phpci deyince üç kağıtçı olarak anladım da konuya girdim. Demek ki uykusuzum ve uyumam lazım . Hayırlı sabahlar hocam 🤗

İmza - Post Uyumu
HAYIRLI sabahlar