Serkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gebze organizedeki Logo yazılım aslında sizin için iyi bir başlangıç olabilir diye düşünüyorum bence bi araştırın derim.
hocam o yaz stajı içindi . şuan okuldayım istanbulda