iyi günler arkadaşlar kıbrısta yaşamayı planlıyorum freelance web tasarım ve seo işleri yapıyorum ve oturmuş müşterilerim var.
orada bir şahıs şirketi kurup kendi yağımla kavrulmayı istiyorum. bana tecrübesi olan arkadaşlar bilgi verebilirse sevinirim.
yaşadım şehirde elektrik su ev kirasi, internet vergi vb hesapladıgımda aylık 4 bin küsür cebimden zaten cıkıyor orada 2.5 bin tl ev tutmak ve home office olarak yaşamak daha mantıklı geldi acıkcası. sizden öneri ve tecrübelerinizi rica ediyorum