Şurada detaylı anlatılmış hocam : https://www.chip.com.tr/haber/window...rma_57310.html

Bir de tüm bunlara başlamadan önce USB'nin türünü değiştiriyorduk NFTS vs. onu unuttum

Edit: bende kurulum anladım iyi mi