picpoket adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üst Edit :
Arkadaşımız kurulum sürücüsü değil sürücü üzerinde nasıl windows'u kullanabileceğini sormuş.
____________________________________________

adam anlatmış burda ask google please : ) yalnız sandisk extreme 3.1 öneririm onun harici hangi flashbellekle denediysem kabusa dönüştü.
https://www.easyuefi.com/wintousb/re...ash-drive.html
Arkadaşların çoğu sanırım kurulum için anladı sanırım teşekkürler

Bunun için Sandisk extreme pro 128 gb lık usb aldım kardeş çok hızlı inş yapabilirim