ispatsız delilsiz ceza kesiliyorsa sen de bütün mahalleden şikayetçi ol
saçmalık
ama görüntü,ses kaydı yapılmış ise ve gerçekten rahatsız ediyorsanız etmeyin. Kimseyi rahatsız etmeye hakkımız yok