Gecenin bu saatinde hiç güleceğim yoktu. Allah da seni güldürsün kardeşim

Aynı durumu ben 3 kişi kaldığım öğrenci evinde yaşamıştım, sınav dönemi bitince işsizlikten müziği fazla kaçırdığımız bir gün kapıya polis geldi. Arkadaş kapıyı çalan şarkıyı söylerek açınca savunulacak tek konu hoparlörlerin ses kalitesiydi
Komşuların zor zamanlar geçiriyor olabilir, birkaç hafta sessiz müzik dinlersen ceza almazsın. Hatırladığım kadarıyla 120-150 civarı bir para cezası vardı. İş mahkemeye taşınırsa daha büyük bir meblağ da söz konusu olabilir.