Öğrenci evimdeyken 4 5 defa böyle şikayetlerde bulundum. Gecenin 1'inde kahkalar son ses müzikler sarhoş ergenlerin muhabbetlerini duyuyordum. Polis gelince direk susuyolardı :d Kanıtlamak konusuna gelirsek en üst yapabileceğiniz şey ev içinde video çekmek yada kayıt almak. Size kasti birşey yapılıyor olduğunu düşünüyorsanız 2 saat 3 saat neyse evi kayda alın sesli . Polis şikayet ederse izletin videoyu bana kastları var ben şikayetçiyim deyin.