Hocam direk şikayette nasıl cezai işlem uygulayabiliyorlar ?

Desibel ölçümü felan olması gerekmiyırmu

O zaman ben normal bir komşuyuda şikayet edeyim iki defa ikincide cezai işlem uygulasınlar sırf şikayet ettim diye.