sanırım .com olmadığı sürece satış yapmak yasaktı diye biliyorum Sitenizde SSL Bulunmamakta Konuyu İncelemenizi Ve Ona Göre Konu Açmanızı Bekliyorum 500 taneye konuya gerek yok

https://www.r10.net/ilan-panosu/1247...-yasaktir.html