Aslan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Adam durumu izah etmiş bilerek mi çıkarmıyor sanki.Biraz anlayışlı olun.Ben olsam paranı verir scriptide sana satmazdım.En fazla - trade kullanırsın başka bir şeyde yapamazsın.
3 aydır anlayış içerisinde kaldık zaten. Bu şekilde geri dönüş yaptıysak burnumuza kadar geldiği için, Script isteyen kim bu saatten sonra belli ki kollayıcılarındansın. sana ne aramızda ki ticaretten sen kim oluyorsun ki bunları söyleme yetkisinde bulunuyorsun bana. Herkes işine baksın.