MediAck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar,
Tema linsansları oldukça pahalı bu sorunu nasıl çözüyorsunuz ?
Bir arkadaşımın satın aldığı temayı kullanmamda bir sakınca olur mu?
Wordprestemalar sitenin hitlenmesi ve tutması için ne kadar önemli ?
Temalar seo için ne kadar önemli ?
Önerdiğiniz temalar nelerdir ?
cevaplar için şimdiden teşekkürler.
Merhabalar hocam. Kendi bildiğim kadarıyla düşüncelerimi paylaşayım.
1.Sorunuzun cevabı dediğinizde haklısınız. Tema fiyatları 49$-59$-69$ olarak değişmekte bizim canımız biraz dolar olmasından dolayı yanıyor.
Bunu yerli tema seçerek çözebilirsiniz. 150-250 liraya yerli temalar mevcut. Ancak benim bir kaç tane beğendiğim haricindekiler amatör gibi duruyor hem tasarım olarak hemde backend olarak(kendi fikirim)

2.Eğer temayı kullanma hakkınız yoksa yani domaine lisanslı vb. şeyleri yoksa zaten yasaktır. Kullanırsanızda telif hakkıdır. Başınız çok ağrıyabilir benimde başıma geldi.
3.Temanın basitliği, hızı, hataları vs. etkiler diyebiliyorum.
4. 3.sorunun cevabıyla aynı diyebilirim.