Hiç sorma hocam bizim de başımıza geldi, 2 yıldır elektrik şirketinin davası ile uğraşıyoruz. Kazandık fakat temyiz e gönderdiler, gel de sonuç al... 2-3 aydır sonuç bekliyoruz, hala ses seda yok..
İnşallah bi an önce biter sizinki hocam.
Olaydan tam 13.5 yıl geçti 2 3 sene daha sürerse çeyrek insan ömrü gibi bir durum bizimki. ):