Allah kimseyi mahkemeye düşürmesin haklı veya haksız. Ne çileymiş bi bitmedi gitti. Bu gidişle de bitmez bu gidiş gelişler.
Ben, rahmetli Kemal sunalın Davacı filminin sadece kara kodemi bilirdim. Vay arkadaş 😂
Yani işimiz yaş diyorsunuz. Ben dava bitti alırız hemen diye umutlanıyordum. Araştırdıkça karamsar oluyorum
Hiç sorma hocam bizim de başımıza geldi, 2 yıldır elektrik şirketinin davası ile uğraşıyoruz. Kazandık fakat temyiz e gönderdiler, gel de sonuç al... 2-3 aydır sonuç bekliyoruz, hala ses seda yok..