[QUOTE=MuhammetDemirel;1075645974]Mail server hatası olarak şu hatanın çözümü var, ssl kullanılan sitelerde mail gönderme ve alma sorunu yaşanıyor bu sorun için ssl.txt dosyasındaki kodu bir .sh .bash uzantılı dosya oluşturup içerisine yapıştırıp sunucuda çalıştırın. Bu işlem mail klasörünün iznini root mail olarak değiştirip ssl dosyalarınızı mail servera aktarıyor.[/QUOT]
hocam bir tane .sh ve bir tane de .bash uzantılı olarak dosya oluşturup ikisini de çalıştırmam gerek değil mi ?