Quare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sağolun hocam, ekranımdan memnundum ama cipsetleri sanırım pert oldu, buda FP ürünü diye aldım. İnşallah işimi görecek
Görür hocam sıkıntı yaşamazsınız. Güzel karttır kendileri.