Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam yorum yaptık hepsine, pm attık fakat dönüş olmadı 2 gündür
Hocam yorumları onaylamadım daha birde gümrük de çalıştığımda perşembe cuma kafamızı kaşıyacak vaktimiz yoktu haftasonu hepsini halledeceğim