Monster dan laptop alan çoğu kişi freedos alıyor zaten ( bende dahil ). Bi sorun çıkmaz hocam merak etme
İstediğimiz herhangi bir win 10 sürümü kurabiliriz değil mi laptobu aldığımız zaman şu win 10 sürümünü kurun diye gelen bir kağıt görmüştüm sanki.