Deneme olarak kuracaklarını sanmıyorum. Lisanslı kurmaları gerekir. Diğer türlü ceza yerler Kur, kontrol et, sil yaptıklarında da çok fazla zaman harcamaları gerekir size. Bununla da kimse uğraşmaz zaten. FreeDOS alıp, siz yapabilirsiniz çalışmanızı. Bir problem olursa da zaten garantili ve geri iade hakkınızın olduğu cihazlar.