Konu
R10 On Parmak Klavye Yarışması.
19-10-2019, 00:58:51
#1
AbdullahAA
Platin üye
5 parmak kullanıyorum en iyi derecem bu
Bakalım 200-300 yazabilen çıkacak mı?