Umut acar kimse senden para istemiyor 2 ay sonra gecmissin iban gonder deme kimseye hani persembe teslimdi hani hafta sonu kurulunlara baslaniyordu para isteen yok senden 50 lirayla birseyler al kendine yada yazilimi ver
Boyle bir ticaret ahlakı yok her hafta hafta sonu yazilim teslim ediyorsun 2 ay sonra yazılımcı bilmem ne boyle ticaret ahlakı olamaz... ben para mara istemiyorum kardeş bundan sonra yiyemecegin yemeği yapip UMUT tacirligi yapma...
Bugüne kadar bu yazılım için yaptığım masraf 10 bin lirayı buldu. Bu yazılım benim için itibar meselesi haline geldi.. bu saatten sonra yazılımdan en ufak kar kazanç beklemiyorum zaten..