Umut acar kimse senden para istemiyor 2 ay sonra gecmissin iban gonder deme kimseye hani persembe teslimdi hani hafta sonu kurulunlara baslaniyordu para isteen yok senden 50 lirayla birseyler al kendine yada yazilimi ver



Boyle bir ticaret ahlakı yok her hafta hafta sonu yazilim teslim ediyorsun 2 ay sonra yazılımcı bilmem ne boyle ticaret ahlakı olamaz... ben para mara istemiyorum kardeş bundan sonra yiyemecegin yemeği yapip UMUT tacirligi yapma...