Merhaba arkadaşlar, eski domain aldım 2 tane 2 sinede sitelerimi 301 le sitelerimi yönlendirdim ve google webmasters den yonlendirme bildirimi yaptim. 2 siteyede google icerik yerleştirme spami koymuş sadece ana sayfa googlede çıkmıyor alt sayfalar çıkıyor 2 defa degerlendirme isteğinde bulundum ama cevap bile gelmedi. Siteyi satin aldığımı eskiden kullanılmış aktif bir site olabilir vs ama ben satın aldım domaini sitemi kurdum 301 cektim burayada ekledim gördüğünüz gibi şeklinde ama cevap gelmiyor. Yani ben parasıyla domain alıp içeriğini istediğim gibi olusturamayacakmiyim artık. Bu domainler mozrank değerleri yüksek sitelermiş. Bu tarz spam işleminde yardımcı olabilecek varmı?
Skype veya whatsap numaranız varsa,
ücretsiz yardımcı olabilirim.