Merhaba. Yapmak istediğim şu:

Elimde listeye kayıt olacak 9 kişi var diyelim. Ve kayıt olabilecekleri 3 adet kurs var. Her kursa 3'er kişi başvurabilir. Yani bir kurs 3 kişi olunca başvuran 4. kişiye uyarı vermesi ve diğer kurslara kaydolması gerektiğini söylemem gerekiyor. Bunu nasıl yapabilirim?

Bir de açılır menü yapıp kursları oradan seçmelerini istiyorum. Kayıt olacak kişi menüden kurs ismini seçince bu dolu veya dolu değil kaydoldunuz demesini istiyorum.

Okul için yaptığım önemli bir işlem o yüzden yardımlarınızı bekliyorum.

Halihazırda bir kayıt sistemim yazılı zaten. Bunu editlemek istiyorum.

Kayıt sayfası:





Mysql tarafı:



Kodlar (Kayıt Sayfası):
<?php

$con=mysqli_connect("localhost","kariyer","şifre","kariyergunu") or die("Hata");

$con->set_charset("utf8");

$okulno=$_POST['okulno'];
$isim=$_POST['isim'];
$email=$_POST['email'];

$sql="insert into bilgiler(okulno,isim,email) values('$okulno','$isim','$email')";
$res=mysqli_query($con,$sql);

if ($res)
echo " <font color='white'><center><h2>Sayın $isim, çekilişe başarıyla katıldınız!</h2></center></font>";



else
echo "<font color='white'><center><h2>Bir hata oluştu!</br> Aynı bilgiler ile birden fazla kez çekilişe katılmayı denemiş olabilirsiniz. </br> Lütfen tekrar deneyin veya yönetici ile iletişme geçin</h2></center></font>";

mysqli_close($con);





?>