Arkadaşlar biraz ortalık karıştı. 2 kişi toplam 4 kupon için IBAN istedi gönderdim, kuponları ayırdım.
Başka kimseden mesaj almadım, 6 adet güncel stok var.
iban yolla hocam alayım 6 taneyi, ancak kodlar 50 tl min alışverişlemi kullanılıyor yoksa 30 tl ye alsak kullanabiliyormuyuz dh de güncelleme gelmiş tarzında birşeyler diyorlardı