Arnica Tesla Premium kullanıyorum, 70 db çok sessiz, çekişi güçlü, evinde philips maraton kullanan arkadaş denedi ve çekim güçlerinin aynı olduğunu söyledi.
Edit: ayrıca fiyatıyla hepsine fark atar.