Borcunuzda olsa Bagkurlu olduğunuzu belirtin mutlaka arkadaşlar. Yoksa 50 TL çıkabilir. Tahlillerde ucretsiz. Yıllardır milleti bagkura borclandirip üstüne hastanede bakmadılar. Neyse ki bu yanlıştan dönüldü.