Benimkiler hic acilmadigi icin surumunu bile goremiyorum. CS6 var su an.
Çoğu crack programı 32 bit olduğu için, bir çok kişi sorun yaşıyor güncel versiyonlar ile güncellemek gerekiyor uygulamaları
Guncellemeleri yuklemek icin adobe creative cloud indirtiyor, ama o da 32 bit oldugu icin o da yuklenmiyor. duzeltmek icin program yapmislar o da hata veriyor. oyle arafta bir yerde kaldim.
İlk yüklediğimde dock çıkmıyordu. Küçük buglar vardı dün gelen güncelleme ile sorunu gidermişler.
Ben her guncellemeyi denedim ama acilmiyor. logosu soyle gozukuyor
https://prnt.sc/pkq3iy