Son güncellemeyi yükledim ama adobe programlari calismiyor (photoshop, acrobat dc vs.) Sanirim Apple artik yeni isletim sisteminden 32bit destegini cekti ve programlarin bazilari calismiyor. Bu sorunu yasayan baska birileri var mi? Nasil cozebiliriz?