Simdi tek tek hepinize bir şey derdim de neyse.. Lütfen konuyu okuyunuz boş mesaj atmayınız ama tutamıyorsunuz değil mi kendinizi
Neyse moderatör arkadas isterse nerede kullanılacagı söylenecektir