Ne iş yapacaksınız, hangi sektöre gireceksiniz bilmem de Fulyan'dan kesinlikle uzak durun. Düşünen arkadaşlara da en azından faydamız dokunmuş olsun, zarara uğramayın.

Ürünler demode, bedenleri yok. Yaptığınız bakiyeyi de geri alamıyorsunuz. Anlaşma sırasında vazgeçtiğinizde iade edilir deniyor ama ne hikmetse iade istediğinizde artık bu şekilde çalışmıyoruz. Ürün tedariği karşılığı bakiyeyi ödüyoruz şeklinde açıklama yapıyorlar.