78 kg olarak gidip 86 kg olarak geri gelmiştim ah diyarbakır ah dilin olaydıda konuşaydın
gitmemek için kesinlikle şey yapma hocam en fazla bizim zamanımızda 2-3 ay ezilirdin gecenin 3 ünde su basip çekerdin şimdi oda kalmamiştir zaten 6 aya düşürdüler heralde 1 ay zorlanırsın sonraki aylar öyle rahat edersin ki dua edersin iyi ki geldim diye çünkü oradaki arkadaşlığı dostlugu gördüğün zaman sivilde bambaşka insan oluyorsun, bir dal sigara 5 kişi döndüğümüz geceler olduydu bizim sivilde milyonları versen yapmayacağım şeydi

)