Bi kere ödeme neden sizin hesaplarınıza yatırılıyor bunu sormak lazım. Şirketleşmemiş bir yapı, fatura kesmiyor. Bu durumda neden bu para için kendinizi zor duruma sokabilecek bir riski alasınız ki? Bu işe girmeyin riskli bir iş.