Bugun askerlik şubesine gittim. 1.70 boy 125kg'yım. Bir kağıt verdiler bunda aile hekimliğine git oradaki evraka göre internetten başvurunu yap gel dediler. Boy kilo sordular birşey demediler anlam veremedim doğrusu. Kas değil tamamen yağ benim kilom. Bir kısmı tek seferde muaf alabileceğimi söylüyor. Ancak bu sene askerlik şubesine gidenlerin yorumları daha önemli.