theykk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sifirdan yazabilirsiniz kendiniz ya da script alacaksiniz baska benim bildigim yontem yok
Script tamam ama bu Datalarin barindigi yerden bahsediyorum ben. Ben kendi Datalarimi kullanmak istiyorum o konu hakkinda bilgi almak istiyorum.