resying adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

script aramiyorum, sadece kendi Databankimi nasil kurarim onun arayisi icerisindeyim. Tesekkürler...
Sifirdan yazabilirsiniz kendiniz ya da script alacaksiniz baska benim bildigim yontem yok