Bakın arkadaşlar hala sürecim devam ediyor ben yaşadıklarımı açık birşekilde anlatıyorum.
Askeriyeye gittim tecilimi bozmaya, bir kağıt doldurttular hastalığınız ameliyatınız vs var mı diye. Sonra o kağıtla aile hekimine yolladılar. Aile hekimi boy kilo ölçümü yapıp eğitim araştırma hastanesine gönderdi. Sonra hastaneye sağlık kuruluna gidip evrağı teslim ettim aynı hafta heyet günü çağırdılar. Gittim heyette 1 yıl erteleme kağıdı verdiler. 1 sene sonra yani bu sene rapor süresi bitiminde tekrar askeriyeye ordan aile hekimine ordan da hastaneye gidip sağlık kurulundan tekrar heyete çıkardılar. 1 yıl daha erteleme verdiler ve seneye de böyle gelirsen kesin muafiyet alacaksın dediler. Toplam 2 yıllık bir süreç yani.