FLoRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

1 adet hp g6 1u sunucumuz için DGN'de sürekli elektirik zammı yapmayacak,
/27 ip ile barındırma teklifi istiyoruz ayrıca hat takibi monitörü sürekli kapanıp açılan bir sistem'de bulunmayan arkadaşlar tercihimiz.

duruma göre diğer makinalarımızıda aktaracağız.
pm ile dönüş yapabilirsiniz
saygılar
Merhabalar,

Elektrik zammı bile/isteye yapılan bir şey değildir, devletin yaptığı zamlar çerçevesinde son kullanıcıya yansıtılır.

Dilerseniz sunucunuzu Bursa'dan alıp İstanbul'a getirebiliriz.

Ücretsiz sunduğumuz hizmetler arasında, 7/24 KVM talebinde bulunabilmeniz, Voxility firewall hizmeti, rdns ve whois imkanınız bulunmaktadır.

Fiyat ve içerik PM gönderilmiştir.