phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim sorunum görüntü olarak aslında ben vucut gelitirme sporu ile ilgileniyorum yani görüntü ile şişman gibi durmuyorum ondan dolayı 1 sene tehir ederler mi o arada arafta kaldım ? ben diyebilirmiyim benim kilom şu kadar vs. hastaneye yollayın diye ?
Doktor kontrolünde obezite başlangıcı çıkmadıkça gönderirler