şuanki boy ve kilonuzla gidemiyorsunuz.



imgvia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Siz gitmek isterseniz kabul ederler hocam sıkıntı olmaz. Orada zayıflama imkanınız daha fazla. Acemi eğitimde görev yaptım daha önce. Gelenler arasında kilolu gençler de vardı. Sorunsuz acemliliğini bitirdiler. Tamamen sizin istemenize bağlı aslında
öyle bir durum yok, 1 kilo fazlanız olsun almıyorlar, zamanında fazlalığı olan bir adam gitti kalp krizinden vefat etti ailesi dünyanın tazminatını aldı.