Hocam vk ile nasıl, yapıyorsunuz ?
Anlatırmısın, rica etsem. Herkes yayarlansın
Araştırıp kendimiz bulalım paylaşılsa bu sefer yine patlıycak
Sent from my iPhone using Tapatalk
Hocam vk ile nasıl, yapıyorsunuz ?
Anlatırmısın, rica etsem. Herkes yayarlansın
ben bulamadım bir türlü arıyorum bu arada.