Bebeim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam vk ile nasıl, yapıyorsunuz ?
Anlatırmısın, rica etsem. Herkes yayarlansın


Araştırıp kendimiz bulalım paylaşılsa bu sefer yine patlıycak


Sent from my iPhone using Tapatalk



Bebeim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam vk ile nasıl, yapıyorsunuz ?
Anlatırmısın, rica etsem. Herkes yayarlansın
ben bulamadım bir türlü arıyorum bu arada.