@Regex; hocamın konularını okudum gerçekten kaydadeğer konular. Bu sebepten ötürü böyle bir forumda Moderatör alımı yapılması bence uygun görülmeyebilir.
Lafım meclisten dışarı, 30 günlük R10 hayatımda; daha fazla katkı ve daha fazla aktif olan bir çok üye'ye rastladım.
Sanırım moderatörlerin çoğu eski ve geçmişten bu yana moderatör olarak görev yapmaktadır, umarım
@Regex; hocam böyle bir rütbe'ye sahip olur kendilerini desteklemek borcumuz.