Merhaba, iPhoneum Etkinleştirme Kilidine girdi. iCloud hesabının şifresini sorularını bilmiyorum yani hesaba ulaşamıyorum. Kurtarmanın bir yolu var mıdır? Yani garantiden çıkıyor olması ve ya kırılıyor olması önemli değil bir şekilde telefonun kullanılabilir olmasını istiyorum